4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Ve Yeni Oluşumu

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google, dört yaşında bilinmeyen 1 sosyal medya şirketi olan Wildfire'ı elde ettiğini ilan ettiği bir blog makalesi vasıtasıyla neşretti. Google, bu elde etme ile kullanıcılara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, video filimlerini, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek bir daldan idare etmeye" yardımcı olmak istiyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı konuşuluyor, lakin birtakım kaynaklara nazaran arama devi bu elde etme için 400 milyon $ tüketmiş olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar yoluyla değişik sosyal world-wide-web sitelerinde toplumsal spesiyaliteleri idare etmek üzere kullanılıyor. Elde etme ile birlikte firmanın kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımıyla Google'a taze analiz araçları eklenecek. Bu araçların gayeleri "daha iyi ve daha çok yeni içerik" ve "daha anlamlı etkileşimler" sözcükleriyle anlatılıyor.

Wildfire ortak kurucuları, kurumun website sitesinin blog'unda gerçekleştirdikleri yorumda Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme yönünden daha güzel 1 platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "şuan için, markaların şahsi sosyal iştirak ve reklam kampanyalarını tüm nette ve Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi tüm sosyal hizmetlerde işletmelerine izin arzediyoruz ve alıcılarına verimli deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Dolayısıyla Wilfire, bütün zamanki gibi işlemeye sürüyor ve hizmetimizde 1 farklılık olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder